Mp3 Arşivi

en yeni türkçe albümler

29.10.06

Neslihan - Karalarda Beyazlar

"Merhabalar..

Bu albüm aslında 4 yılın hikayesi ama okul ve bazı taviz veremeyecegimiz konulardan dolayı hem durduk hem ögrendik hem de çok şükür gönlümüze sinen bir albüm yaptık. "Hiç Sevmedim" isimli bestem için yada diğerleri için yazdıgınız tüm yorumları okudum ve okuyorum da. Her türlü tavsiyenizi dikkate alıyorum. Ve dikkate aldıgımız degerler aynı bundan ayrı bir mutluluk duyuyorum. Ben diyorumki önce kendim sonra artık bir gönül bağım olan sizler için öncelikle ruhumda ve kimliğimde taşınması gerekenleri taşımalı ve sonra onları bestelere taşımalı. Bugüne kadar böyle yaptım ve inşallah bundan sonra da böyle olacak. "

1- Sen
2- Aman Kalbim
3- Dayanılmaz Oldu
4- Adı Oldu Yalnızlık
5- Hiç Sevmedim
6- Esma
7- Dostum
8- Hergün Bir Ümit
9- Ah Dünya
10- Yağmurun Hikayesi

Albüm kendi uploadumuzdur. Sıkıştırılmış klasör herhangi bir şifre istememektedir. Forumlarda ve bloglarda dilediğiniz şekilde kullanabilirsiniz. Albümü indirmek için tıklayınız.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Yemekteyiz Canım Ailem Canım Ailem Dizisi Yemek Tarifleri